Assistenza e Info

ASSISTENZA E INFORMAZIONI – UTENTI MAILTICKET

Hai avuto problemi con la registrazione, la procedura di acquisto, il pagamento o la ricezione dei biglietti?

Non trovi l’evento desiderato, hai dubbi sulla data o sul prezzo e vuoi essere sicuro prima di procedere con l’acquisto?

Hai un suggerimento o un reclamo sul servizio di acquisto on-line?

  • Prova a consultare le FAQ, potresti trovare subito la risposta alla tua domanda.
  • Chiamaci al Centro Assistenza al numero (+39) 02.80.88.80.63

Il nostro staff è operativo dal lunedì al venerdì dalle 8.30 alle 12:30 e dalle 13:30 alle 17.30 e cercherà di assisterti il più velocemente possibile
!

HELP AND ASSISTANCE

Did you have problems with the registration , buying , payment or ticket delivery?

Non trovi l’evento desiderato, hai dubbi sulla data o sul prezzo e vuoi essere sicuro prima di procedere con l’acquisto?


  • Try to read FAQ, maybe you'll find the answare
  • Call us (+39) 02.80.88.80.63

Our offices are open from Monday to Friday 8:30-12:30 and  1:30pm - 5:30pm

It's always worth buying on Mailticket!

Low cost prices, secure payment
and 0 shipping costs

Jump the queue:
no need to withdraw
the ticket at the box office

Go directly to the entrance of venue with your digital ticket received on your smartphone or by e-mail

Buy in just few steps!
Find out how

Do you want to sell your tickets like our partners?

Scopri come
img

Help needed?

Mailticket staff is at your disposal for any doubt or question.


Contattaci
img

Mailticket is at your service
for any doubt or question
also by phone
from mon to fri
form 8:30 to 12:30 and from 1:30pm to 5:30pm